GreenDoc Systems
What PrimeFaces has so far is just the beginning!

Megoldásaink

Közszféra

A bevezetés célja

  • Erzsébet utalványok feldolgozása.
  • Scannelt képek biztonságos tárolása.
  • Képek hosszútávú (8 év) digitális archiválása.

Megoldott feladatok

Naponta több százezer beérkező Erzsébet utalvány minkét oldali szkennelt képének hosszútávú digitális archiválása. A rendszer áteresztő képessége 60.000 utalvány/óra.

A képek E-Szigno elektronikus aktában kerülnek archiválásra, digitális aláírással és időbélyeggel ellátva. Az akták több ezer utalvány képét tartalmazzák.

Az utalványok visszakereséséhez a DocOriginal szerver több tulajdonságot is tárol minden egyes képhez. A visszakeresést, letöltést a DocOriginal Web kliens biztosítja.

A kezelt dokumentumok száma több tízmillió darab / év.

Közmű szolgáltatók

A bevezetés célja

  • A teljes számlakép megújítása.
  • Elektronikus számlázás bevezetése.
  • Ügyfélszolgálati modul PDF betekintés megvalósítása.
  • Papír alapú dokumentumok másodpéldányának elektronikus tárolása.
  • Borítékolási és postázási folyamatok automatizálása.

Megoldott feladatok

SAP-ból érkező különböző üzleti dokumentumok (felszólító levelek, számlák, stb..) képének (layout) esztétikusabbá és informatívabbá tétele. A számlakép teljesen újjá alakítása.

Dokumentumok felkészítése automatikus, borítékoló géppel történő borítékolására. A változó lapszám miatt a borítékoló gép vezérlésére alkalmas optikai jeleket (OMR) kellett elhelyezni a dokumentumokon. A postázási folyamat támogatásához a dokumentumokat vonalkóddal láttuk el, az a későbbi archiválási folyamatokhoz is elengedhetetlen lett.

A dokumentumok PDF bemutatása az ügyfélszolgálatokon SAP kliens alkalmazással, web felülettel. Az ügyfélszolgálaton kezdeményezett azonnali számlakészítés a szerveren PDF számlát generál, amit az SAP kliens jelenít meg az ügyintéző számítógépén. A dokumentum azonnal a digitális irattárba kerül.

E-Számla készítés és bemutatás. A bemutatást több cég végzi: Távszámla és Díjnet. Papír alapú dokumentumok PDF másodpéldányának előállítása. E-számlák és PDF másodpéldányok elektronikus archiválása és hosszú távú megőrzése.

A kezelt dokumentumok száma több millió darab / év.

Telekommunikáció

A bevezetés célja

  • 3 telephelyen, telephelyenként 100-150 telefonos ügyfélszolgálati munkatárs központosított nyomtatása.
  • 3 különböző alkalmazásból közel 300 féle dokumentumot állít elő.
  • A legrövidebb idő alatt a címzettek szerint kell nyomtatni és borítékolni.
  • A borítékokba mellékletek is kerülnek.

Megoldott feladatok

Az IPS szoftver bevezetésének köszönhetően a központi postázóban napi több száz boríték kerül kipostázásra, teljesen automatikus hajtogatással és borítékolással. Az egy borítékba kerülő anyagok kinyomtatása két nagy teljesítményű lézernyomtató végzi, attól függetlenül, hogy a különböző dokumentumokat mely alkalmazás készítette. A dokumentumok nyomtatási sorrendjéről, címzett szerinti kötegeléséről és leválogatásáról az IPS szoftver gondoskodik.

Bank szektor

A bevezetés céljai

A folyószámla egyenlegek formátumának esztétikusabbá tétele. Felkészülés az egyenlegek tartalmi kibővítésére (napi egyenleg adatok, ÁFA adatok.) Egyenlegek automatikus gépi borítékolása.

Megoldott feladatok

Folyószámla formátumának esztétikusabbá tétele:

  • Különböző céginformációk elhelyezése az egyenlegeken.
  • Címzett adatok formázása és áthelyezése.
  • Dátum formátumok, fejlécek, láblécek, törzsrészek átalakítsa, formázása.
  • Borítékoló gép vezérlésére szolgáló OMR jel feltüntetése.
  • Az IBAN szám képzése, formázása, és megjelenítése a korábbi GIRO számlaszám alapján.

Felkészülés az egyenlegek tartalmi kibővítésére:

Az IPS rendszerrel a továbbiakban tetszőleges változtatások hajthatók végre a kivonaton. Előre látható feladat az ÁFA köteles szolgáltatások ÁFA-jának utólagos feltüntetése, és napi egyenlegek képzése azokra a napokra, amikor volt tranzakció. Továbbá tartalmi és esztétikai jellegű változtatások.

Automatikus gépi borítékolás: A kivonatok változó lapszámúak lehetnek,a rendszer az azonos címzettnek menő egyenlegeket (deviza nemtől függetlenül) egy kötegben nyomtatja ki és feltünteti rajtuk a borítékoló gép vezérlésére szolgáló OMR jeleket is. Ezzel a kivonatok hiányos vagy összekeveredett borítékolása elkerülhető, míg a sebesség jelentősen megnő.

Önkormányzatok

A bevezetés célja

  • ÖnkAdó szoftverben létrehozott adóegyenleg közlők és határozatok nyomtatása.
  • Egy adózónak menő csekkek összeválogatása és automatikus nyomtatása, kézi összeválogatás nélkül.
  • Határozatok és egyenlegközlők összeválogatása és nyomtatása.
  • Egy adózónak menő anyagok automatikus gépi borítékolása

Megoldott feladatok

Az IPS szoftver bevezetésével a korábbi, több dolgozónak, több hétig tartó határozat, csekk és egyenlegközlő nyomtatási munkáját sikerült teljesen automatizálni. Jelenleg 1-2 ember pár nap alatt látja el ezeket a feladatokat. Az IPS szoftverrel hatékonyan nyomtatnak, több tálcás nyomtatóval. Az elhelyezett OMR jelekkel teljesen automatikus az anyagok gépi borítékolása, változó lapszám esetén is!

Az OCR sávval ellátott teljes megszemélyesítésű sárga csekk használatával jelentős, több százezer forintos megtakarítást sikerült éves szinten elérni. A gazdaságos és kényelmes 1-2 csekkes számlalevél bevezetése további megtakarítást és automatikus működést tett lehetővé.

greendoc.hu © 2011-2012